Hoppa till innehåll

Överföra Musik Från Datan


Dalman
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså, jag har köpt både usb-kabel och 512 mb's memory stick duo. Och jag vet hur man överför musik till memory stick duo't men vet ej hur man öppnar det på psp'n. Det fungerade bra att överföra och sen när jag går in på ''musik'' på min psp står det Memory stick free space sen hur mkt ledit utrymme jag har på psp'n Och när jag klickar där står det ''There are no tracks'' fast jag överför till min memory stick duo. Så vet ej hur man lyssnar på musik via psp eller kollar på video. För jag kan ej öppna det jag laddat ner eller överfört till min psp. Vore schysst om nån kunde helpa mig x) har ej haft psp'n så länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på psp:t ska de finnas en mapp som heter PSP o i den ska de finnas nåra mappar. en av dom ska heta MUSIC. där i ska musiken ligga

 

Ja men hur ska jag få musiken till Mappen MUSIC? Har ju överfört musik till memory stick duo'et men det är ju tomt där. Asså hur ska jag aktiver låtarna till MUSIC? ska man typ klicka på nåt i mappen ''Settings''? för att aktivera låtarna i memory stick duo't? snälla förklara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ha usp kabbel som du sak sätta in i datorn för att kunna överföra musik. Sen går du in på den här doatorn och seden någon flyttbar disk och sen MUSIC sen är det bara att lägga in låttarna.

 

OBS du måste gå in på settings och sen usp mode när du har satt in kabbeln i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ha usp kabbel som du sak sätta in i datorn för att kunna överföra musik. Sen går du in på den här doatorn och seden någon flyttbar disk och sen MUSIC sen är det bara att lägga in låttarna.

 

OBS du måste gå in på settings och sen usp mode när du har satt in kabbeln i datorn.

 

Ja men när jag går in på den här datorn och in på flyttbar disk F där det är står det en map där det står PSPsen när man klickar på den kommer en mapp som heter Save Data och sen efter den ULEsS + nåra siffror sen inne i den står det nåra filer en heter Data den andra PARAM.SFO och den tredje ICON0. Sen är det stop, Det finns ingen mapp som heter MUSIC i den här datorn..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver bara lägga in dom så överförs dom med en gång

 

Jag lägger indom i MUSIC mappen och inget hender hmm..

 

Aha nu fattar jag :D jag hade inte formaterat min memory stick duo, nu har jag låtar på min psp yes !! tack x) föresten? laddade ner speler Loco roco och behöver uppdatera till

2.71 och jag har bara 2.60 hur uppdaterar jag på min psp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha lol

 

 

om du har trådlöst nätverk hemma o har psp:n kopplad till de så ä de bara ta network update i inställningar till vänster . annars laddar du ner från yourpsp.com o lägger in den vägen

 

aa så laddar man ner uppdateringar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hahaha lol

 

 

om du har trådlöst nätverk hemma o har psp:n kopplad till de så ä de bara ta network update i inställningar till vänster . annars laddar du ner från yourpsp.com o lägger in den vägen

 

Men har ett problem till vet ej vad jag ska skriva på SSID när jag skapar internet på min PSP. Vad ska jag göra? står det nåt på kartongen eller? mitt netvärk heter Chello, ska jag skriva det? det är bredband! eller måste jag skaffa nåt spec? för det går ej när jag skriver Chello..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...