Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 September 2006 Rapport Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Det händer väldigt ofta att HL2 : DM crashar men vete f*n hur jag fixar det och ja ,jag har tittat i steam hjälpen men funkar fortfarande inte? Och händer också i gmod 9(har den där koden i genvägen så man inte behöver hl2 för gmod utan man behöver bara hl2dm) Hur fixar man det? Info om krashen: Det laggar först mycket ... sen stannar det med upprepade ljud(man måste trycka på windows knappen på tangentbordet sen ctrl+alt+delete sen alt+tabba till aktivitetshanteraren , fast om man har otur behöver man starta om datorn) Info: Dator: Amd Athlon 64 processor 3500+ 2.21 GHz 1,00 gb ram PAE (Physical Address Extension) Bildskärm:Plug n play Bildskärmskort:Radeon X700 SE (och en secondary) Dator ACPI Uniprocessor PC Diskenheter : Samsung SP2504C(250GB) Diskettenheter: Diskettenhet Diskettstyrenheter : Standarddiskettsstyrenhet DVD/CD-ROM enheter : Sony DVD RW DW -G120A Hid(Human Interface devices): Hid-Kombitabel enhet Hid-kombitible konsumentkontroll enhet Hid-kombitible konsumentkontroll enhet USB HID ( Human interface Device) USB HID ( Human interface Device) ------------------------------------------- IDE ATA/ATAPI-styrenheter: NVIDIA nForce4 Serial ATA controller NVIDIA nForce4 Serial ATA controller Primiär IDE-KANAL Sekundär IDE-KANAL Standard-dual channel PCI IDE styrenhet -------------------------------------------------- Ljud video och spel enheter: Ljud-Codec Mediekontrollenheter MPU-401kombitibel MIDI enhet Realtek AC'97 Audio Standard Spelport VIDEO-CODEC Äldre ljuddrivrutiner Äldre videoinspelnings enheter -------------------------------------------------- Möss och andra pekdon: HID-kombitibel MUS PS/2 Kombitibel MUS ------------------------------------- NVIDEA Network Bus Enumerator: NVIDEA Network Bus Enumerator Nätverkskort: NVidea Nforce networking controller Portar(Com&LPT): ECP-skrivarport(LPT1) Kommunikationsport (COM1) ------------------------------- Processorer:AMD Athlon 64 processor 3500+ Systemenheter:ACPI f*n ACPI fixed feature button ACPI thermal Zone ATK0110 ACPI UTILITY DMA - styrenhet ISAPNP Read Data Port Microcode Update device Microsoft ACPI-Complitant System Microsoft System Management BIOS Driver Motherboard Resources Motherboard Resources Motherboard Resources Nforce4 Hypertransportbridge Numeric Data processor NVIDIA nForce PCI system mangenment PCI bus PCI STANDARD HOST CPU BRIDGE PCI STANDARD HOST CPU BRIDGE PCI STANDARD HOST CPU BRIDGE PCI STANDARD HOST CPU BRIDGE PCI STANDARD ISA BRIDGE Pci standard Pci-to-pci bridge Pci standard Pci-to-pci bridge Pci standard Pci-to-pci bridge Pci standard Pci-to-pci bridge Pci standard Pci-to-pci bridge Plug and play software device enumerator Program Interuppt Controller System board System cmos/realtime clock System speaker System Timer ----------------------------------------------------- Tangentbord:Hid-tangentbordsenhet Usbstyrenheter: Standard Enchanted PCI to USB host controller Standard OpenHCD USB Host controller USB-enhet(samansatt) USB-ROTNAV(hub) USB-ROTNAV(hub) ----------------------------- Tror en av mina fingrar åkte upp i h*lvetet när jag skrev det här :evil: :P :evil: Redigerat 4 Oktober 2006 av AntonJ3000
Justusett Skrivet 29 September 2006 Rapport Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Testa att inte ha så hög upplösning eller så kanske du inte behöver världens mest detaljerade vatten? sänk detalj grejjerna oxå... Redigerat 29 September 2006 av Justusett
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 September 2006 Rapport Skrivet 29 September 2006 Testa att inte ha så hög upplösning eller så kanske du inte behöver världens mest detaljerade vatten? sänk detalj grejjerna oxå... Jag har på inställningarna med * på (bäst för min dator står det)
Justusett Skrivet 29 September 2006 Rapport Skrivet 29 September 2006 ok, men testa sänk ändå, eller installera om
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) PS. det händer bara när jag kör mot andra elller spawnar skitmånga npc(gmod) Redigerat 3 Oktober 2006 av AntonJ3000
Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Asså, ser inte ut som du har skrivit upp vad du har för Grafikkort.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Asså, ser inte ut som du har skrivit upp vad du har för Grafikkort. Radeon X700 SEStog det nästan högst upp Här står det info om min dator http://www.bantorgetdata.com/detail.php?pr...id=377&CatID=76
Rekommendera inlägg