Leenus Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tjaa alla glada fuskare :P jag hör på vissa MMORPG som RS t.ex. att dom har små trudellutter här och där... Jag undrar i vilket program man tillverkar sån musik för att jag skulle vilja göra små trudelutter till mitt kommade MMORPG.. Mer om det kommer i sinom tid :lol: svara ASAPP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Ja det finns väl massa program antar jag... Kan tipsa om ett som heter Madtracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ja det finns väl massa program antar jag... Kan tipsa om ett som heter Madtracker. ja men jag testade madtracker men det var ett h*lvete att handskas med :( finns det ingen bättre? kan någon svara mej behöver svar snabbt! vad kallas den musikfilen som finns i runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Den kallas .mid/.midi och det är väldigt svårt att göra dom tror jag för jag har försökt med många program.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Midifiler kan man göra med halvproffsiga digitalpianon annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.