runescape123 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 jag har kört lite nu.. det är så j*vla coolt, när du går förbi träd, då hör du grenarna fladdra och fågelpipen.. du hör vattnet, fontäner... ja och allt nästan är nytt! ni borde testa.. det kommer ni göra men.. aja, dom har fått nya spellz, allt är nytt ! kolla själv det är fätt bra nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Du är inte 15 den oseriösa snorunge du skriver bara så för att få komma in på +15 btw den uppdateringen har funnits ett tag nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 alla skulle märka det förr eller senare, om man inte redan läst nyheterna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Uppgradering kom idag FireX..Och ja det är coolt och jag tror faktist inte heller på att runescape123 e 15.. sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 nej, jag är 13 år -.-' men jag gjorde fel under registeringen. och.. denna är bara till för rune scape forumet. jag bryr mig inte riktigt om namnet -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Göra fel på rigrestering. com on. det där är med flit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 nej, jag är 13 år -.-' men jag gjorde fel under registeringen. och.. denna är bara till för rune scape forumet. jag bryr mig inte riktigt om namnet -.-' ändra de då -.- man kan inte skriva sin egen ålder fel ffs-.- bara jag som tycker att alla dessa trådar så fort han går upp en lv eller en ny updatering som alla märkt är onödiga? ON TOPIC: själv har jag inte spelat på ett tag men har sett updates eftersom jag har runescape som startsida och det första som kommer är updateringarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg