Gäst Kabby Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Jag har fått upp ögonen för spelserien Resident Evil, och är fast besluten på att köpa fyran. Men det är ett litet problem. Jag får bara spela dem som är från 16-år. Finns det nåt jag kan säga för att få mamma att ändra sig?! PS: Jag har kollat reglerna och denna tråd bryter ej mot någon DS Ingen? Redigerat 27 September 2006 av Kabby
Gäst Skellington Skrivet 27 September 2006 Rapport Skrivet 27 September 2006 säg att du har fått för lite undervisning i ''överlevnad'' i skolan :)
Gäst mtx Skrivet 30 September 2006 Rapport Skrivet 30 September 2006 Säg inte något till hon du ska smyga med spelet men om hon mistänker då ska du helst ha pengar till ett annat biligt spel så säger du att du bara har köpt det :D
Kippe_cool Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 Jag vet hur det känns! Jag var ochså helt galen i 4:an men jag funderade mycket på åldern. Mamma sa att om jag själv klarar det så får jag köpa det. Jag tycker att om du ska köpa spelet så ska du berätta för din mamma att du själv tar ansvar för det :D
Shaddy Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Skrivet 30 Oktober 2006 Jag har fått upp ögonen för spelserien Resident Evil, och är fast besluten på att köpa fyran. Men det är ett litet problem. Jag får bara spela dem som är från 16-år. Finns det nåt jag kan säga för att få mamma att ändra sig?! PS: Jag har kollat reglerna och denna tråd bryter ej mot någon DS Ingen? Är det åldersgränsen eller själva innehållet som din mamma inte gillar? För det måste väl finnas spel med 16-årsgräns som är värre än Resident Evil? Om du visar din morsa vad det går ut på och så, så kanske du får spela det, fast det är ett 18+ - spel.
LiQuiDe Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 säg att dom bara rekomenderar att det är 18 plus..gjorde jag och får spela alla spel..=) (eller behövde inte säga nått ändå en dag kom pappa hem med Doom 3 och ville spela lite med mig..)
Snake Skrivet 4 November 2006 Rapport Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Dra någon dålig ursäkt som att det är från 18+ på grund av svåra pussel och komplicerad engelska? B-) Redigerat 4 November 2006 av Snake
Rekommendera inlägg