TheOne Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag har hållt på med elgitarr ganska länge nu...jag har övat på thunderstruck ganska länge, men jag kan det nu ,tog lång tid att lära sig men...det går ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 spelat gitarr i några år nu... spelar både ackord och noter... men mest tabelaturer :P min favvo låt att spela är nog iallafall Metallica - Nothing else matters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 BuckeN: kör du den med tabelatur eller ackord? :) en kille som spelat gitarr i 2 år hade med sig gitarren till skolan idag och han fullkomligt sög ^^ jag vart bättre än honom fast jag bara kört i kanske 4 månader ^^ vad är "powerchords"? : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Själv har jag bara spelat på "musiken" på skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 hehe, ärru bra på det då? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Vi spelar Austisk (STAVNING IS THE SHIT) gitarr och basgitarr på musiken just nu. Går väl sådär, hänger iaf med på vart jag ska sätta fingrarna. Inget jag vill börja med, så jag håller mig nog till det hederliga pianot. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag har provat det en gång, jag tyckte att det var otroligt svårt och inte vidare roligt. Jag har inga planer på att börja spela gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 jag har en fråga... jag har en akustisk gitarr också, och den är nylonsträngad, och den låter för mörk när man spelar på den... så min fråga är om det är bättre med stålsträngar till en akustisk gitarr eller är nylonsträngar bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag spelar gitarr. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Själv spelar jag bara i skolan påå musiken (och är "jätte" bra). Roligast är med elgittaren, på den kan man göra en massa roliga ljud och sånt. Det är kul att spela men fattar 0 med ackord och sånt fast jag kan lite grann men jag suger, samma sak med piano fast där är jag ännu sämre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herrpank Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 jag har en fråga... jag har en akustisk gitarr också, och den är nylonsträngad, och den låter för mörk när man spelar på den... så min fråga är om det är bättre med stålsträngar till en akustisk gitarr eller är nylonsträngar bättre? som svar på frågan:Nylo nsträngar till aucustisk. :kung: Jag spelar gitarr. håller nu på med Ted gärdestads låt För kärlekens skull. Försök spela den med noter och ackord :lol: (Ted gärdestad är INTE en idol. Han är bara bra) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 min bror spelar, o han är faktiskt ganska bra :), han spelar de mesta tror jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.