FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag orkar inte med RuneScape! Dom nya uppdateringarna var dåliga (enligt mig) och till råga på allt blev jag dödad i Wilderness av två spelare som pk´ade. Jag förlorade Full Rune som jag hade njutit av i TVÅ dagar. Förlåt om jag skriker, men jag kan inte behärska mig! Ge mig ETT skäl att fortsätta spela. Jag är ganska säker på att det inte finns ett enda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 öhh fixa mer smithing och mining och gör ny då :P de e ju så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Nah, det har jag gjort tre gånger nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Muahaha ägd eller nått? ne men skämt åsido inte skoj att losa full rune beroende på men jag tänkte lägga ner min lvl 60 förut för det var inte skoj men då började jag om med en ny och det var skitskoj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 allt blir skoj när man blir member(tror jag) har inte fått mitt ännu men snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Happ, jag får väl bli medlem då och testa det. Men jag är ganska osäker på att det kan bli bättre bara för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 det blir det nog ska du se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Okej, jag litar på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Själv e jag lvl 28 combat och lvl 49 mining och lvl 44 smithing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 du har missat en detalj.. gå inte ut i wildy f2p pga en normal player klarar inte av det.. alla gör pures nu.. varför gå alla ut med full rune i wild så fort dom får en?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Vet ej, kanske vill dom skryta som jag ville?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Sluta skryta då :P Och jag håller med Sharzor,typ mina kompisar skaffar nåt nytt,sen går dom till wildy med den å kommer hamnar i Lumbridge tomhänta..Lite knäppt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg