FORUMET Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 1 Dan = 10 Kuy. Du kan välja från vilken mirror du vill ladda hem spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 och hur "fångar" man djur dödar man de bara elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 bli hunter och använd tekninken som hunter har ..har ett viss % l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 kan du precisera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Du måste vara Hunter och ha skillen som man kan tämja djur med. Möt ett djur och skada det tills det har 10%eller mindre av sina liv kvar (t ex ett djur med 100 hp ska du skada tills det har under 10). Sen använder du skillen på det, så får du det. Dessutom kan du inte tämja djur som är högre lvl än dig själv. Tycker att spelet är väldigt bra, hittills iaf, har ju bara kört i en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 mm det är bra körde runescape innan men det här pwnar men asså hur ska man klicka bara höger på den blå handen elr????? snälla ;) nu har jag fått ett djur(svara gärna på min föregående fråga iaf) och satt den på djur ikonen brevid rustningen men den visar sej inte vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Vet inte riktigt, själv är jag Assasin. Men det finns några knappar nere i vänstra hörnet, som är olika funktioner för djur. Jag tror det är en av dem man trycker på för att summona ett djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 nee där är om djuren ska attackera elr ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 skaffade det alldelles för lätt lus att dom har tagit alla inventory ljud ungefär från Diablo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 och det är ju kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 djuret man attackera behöver ej har 10%liv det handlar om % i att lcykas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 tack så mkt!!!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.