YodaZ Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Riktigt värt att spela... Jag är pro på HoL lvl 60 ta kontakt med mig om ni behöver hjälp... nick YodaZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 e på lvl 22 med min nya gubbe osudinan nu:) jag e på sista delen på legend 1 demon of spirit (meeting with general young) och har gått till southern plains in i fortet och klickat på honom men sen klickar jag på quest men det står inte legend1 osv där !vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ska kanske spela för jag har ingen att spela med på guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag har aldrig spelat gw mwn jag tror att hero e ganska likt man kan ha guilder och klaner iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.