Svedda Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 finns det ett program som man kna få tag på som gör så man kan spela upp videor/filmklipp baklänges eftersom det vore häftigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Sony Vegas kan spara/köra filmer i reverse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 vart kan man få tag i det dära sony vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 google is your friend OnT: på Wii.com står det att man ska kunna spela filmer baklänges på sin Wii :o värkar rätt så coolt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 google is your friend OnT: på Wii.com står det att man ska kunna spela filmer baklänges på sin Wii :o värkar rätt så coolt :) :blink: gör de????? tur att jag tänker skaffa mig en wii när den kommer :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Som sagt...google är din vän...samt altavista som hittar saker som inte google kan. Det du kommer att hitta är förmodligen gratisversioner, men som alltid....det finns sätt att komma runt detta som inte får diskuteras på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 nja jag vill inte direkt prova saker som jag inte är helt säkra på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 jag har för mig att de är en låt eller ngt som blir lika dan om man spelar den baklänges, är de nån som vet vilken det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det finns ett par olika låtar som kan spelas upp baklänges. Den som är mest populär är väl Stairway to Heaven...antar att det är den du menar. Men det finns fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 nja jag vill inte direkt prova saker som jag inte är helt säkra på :P Vegas är ett programm att lita på, det finns många olika saker att göra. Du kan nog köpa det i någon databutik, vet dock inte hur mycket det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Du ska använda Vegas det äger fett :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Det finns ett par olika låtar som kan spelas upp baklänges. Den som är mest populär är väl Stairway to Heaven...antar att det är den du menar. Men det finns fler. tack, de va den jag menade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.