Linky Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Tja. jag har både seasons. Hur klarar man 8ans mini boss? ( eldboll) Jag har skutit mystery seeds och sedan emberseeds. Men han verkar inte dö!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 du har redan frågat om det på tråden "oreacel of seasons"(eller hur det nu stavas) det var onödigt att skriva samma sak igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linky Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Ursäkta. råkade trycka på nytt inlägg. men sen skrev jag i oracle of seasons. Jag e lite ny här! :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 jag vet han värkar inte dö men det funkar tro mig det tar bara tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 d gör inget om du råkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 det är OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Tja. jag har både seasons. Hur klarar man 8ans mini boss? ( eldboll) Jag har skutit mystery seeds och sedan emberseeds. Men han verkar inte dö!!! :( bara fortsätt att hålla på med det, för du måste göra så 15 gånger!(störade eller hur?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg