Hoppa till innehåll

Transamerica

Dolphin

Rekommendera inlägg

Denna film är rätt ny, man kan hyra den på Videomix tillexempel om man är sugen och se på den. Har några av er sätt den? Jag har den, det är rättbra faktiskt. :) Nu vill jag ha lit diskussion om filmen...

Titel Trans America

Kategori Drama

Regissör Duncan Tucker

Skådespelare Felicity Huffman och Kevin Zegers m.fl.

Kort om handlingen Bree är en söt och respektabel kvinna som lever ett ytterst ordinärt liv - om man bortser i från att hon i själva verket är en transexuell man. Varje dag slavar hon på två olika jobb och alla pengar hon tjänar läggs undan till den stora könsbytesoperationen. Men bara en vecka före den stora dagen får Bree ett telefonsamtal som vänder upp och ner på hennes tillvaro. Det verkar inte bättre än att ett misslyckat förhållande från den tid när hon levde som Stanley resulterat i ett barn. Han heter Toby, sitter i ungdomsfängelse och är i stort behov av sin pappa i stöd.

Vad jag tycker om filmen Jag tycker att det är en bra dramafilm, jag rekommenderar den starkt till er som gillar djupa handlingar.

Betyg 90/100

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På detta forum skapar vi inga officiella speltrådar. Alternativet film står inte i reglerna, så du får känna dig stolt att skapat den första olagliga filmtråden. ;)

Ska be att det står utförligare på §1.12 om detta i regellistan...

Låst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...