FORUMET Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag har tänkt så det knakar och har kommit fram till att forumet är som ett webbspel. Ranken är din level, fuskamynten dina pengar. Håller ni inte med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Själv tycker jag att det är precis som vilket annat spelforum som helst, fast bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Nej jag håller inte med, OMFG OMG; OMFG? Jag håller inte med dig, jag undrar OMFG varför jag inte håller med dig. Jag undrar om det kan bero på, att du inte ens är i närheten av att ha rätt. Detta är inget webbspel, utan ett (OMFG) ett SPELFORUM. Jag blir så arg på sådana som du FORUMET. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Känsligt ämne, precis som jag hoppades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Webbspel? :/ Forumet, det är sådana som du som gör att andra tror att P12:or är korkade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 FuskaMynten isåfall, absolut inte ranken. Den är ju bara till för att man ska kunna se hur aktiv en person är här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Flinar du åt mig eller flinar du för att du inte har något att säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag flinar för att det är så härligt att reta gallfeber på folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Flina på, men räkna med att du kan få en varning om du inte slutar spamma... plutten.. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Okej, förlåt att jag skriver onödiga trådar. Kan en moderator låsa tråden, tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Grattis, du är nog den enda nykomlingen som lyckats göra 10 onödiga trådar på en dag. Och, om du bara bryr dig om rank och FM så stick från sidan. Håller med Salzalada. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg