Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


6 1 9.

Rekommendera inlägg

jag är inte säker om detta är ett fusk/tips men det får ni avgöra. man kan på (WSG=warsong gulch)(AB=arathi basin) göra så att man är 1 lvl starkare än 9,19,29,39,49,59. det spelar ingen roll villken lvl man är bara man är nära ett tio tal

 

så här:om du är 29 så kör du WSG tills du har 3 WSG marks sen så tränar du typ tills du har mellan 50/100 xp tills du lvlar så går du till WSG mannen/kvinnan och joinar WSG/AB men gå inte in i WSG/AB så lämmnar du in stenarna snabbt till han/hon som ger questet sen springer du allt du har och lär dig nya magier och köper starkare saker sen gå du in i WSG/AB och du är den enda som är lvl 30 medans alla andra är max lvl 29! OBS:funkar endast varje 10 lvl! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel. Anledningen till att det är så för att folk dingar en level när dem är mitt i en kö.

Dessutom så förklarade du det mesta dåligt.

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är privatserver och man kan göra att man blir lv 60 på att bara trycka in en kod. Ärligt talat renv. Jag tror knappt att du har en lv60. Du vet inte ens mycket. Jag lärde mig det mesta när jag var lv10.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är privatserver och man kan göra att man blir lv 60 på att bara trycka in en kod. Ärligt talat renv. Jag tror knappt att du har en lv60. Du vet inte ens mycket. Jag lärde mig det mesta när jag var lv10.

 

Ursäkta, men vafan snackar du om? Jag har själv sett den filmen och det är en bugg, dessutom är det inte inspelat på nån privatserver..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...