Gäst Mr.Whisper Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Friday the 13:th, toxic avenger & Hallowen scary movie e också ok Vilken fredag den trettonde?Det finns ju 11 olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har ganska många favoriter matrix trilogin sagan om ringen trilogin terminator trilogin (inte 3:an) ace ventura, bruce den allsmäktige och ett par andra som jag inte orkar rabbla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har många favvorit filmer! Vet inte om jag orkar säga alla! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Sagan om konungens Återkomst! Matrix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Sagan om konungens återkomst, The matrix och några fler... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 john nightrider aka shatterhand skrev.Friday the 13:th, toxic avenger & Hallowen scary movie e också ok hahahahaha john du har ju ens inte sätt halloween. här är en nyhet till alla....det kanske ska komma the thing 2 ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) mina favoriter är.... alla motorsågs massakern filmerna förutom 4an för den sög. alla fredagen den 13e alla terror på elm street matrix trilogin bad taste braindead scary movie 1-3 mortal kombat 1 och 2. och många många fler. Redigerat 20 Juli 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 alla starwars, alla matrix (inkluderat animatrix), LotR triliogin,spiderman, hulk, daredevil,jagad, panicroom, bruce den alsmäktige och en massa andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 dragonball z och star wars 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 har sett väldigt många men Snuten i Hollywood 1/2/3 e väldigt bra (vet nån om det finnsa en 4:a??) Jag tycker också att dem är bra. Superbra. Jag tycker också att Sagan Om Konungens ÅterKomst är grymm. Hela trilogin var super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 finns så många ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) § 1.13! Inga inlägg i form av omröstningar! Redigerat 7 Juni 2004 av karata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.