Gäst Andreasswf Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Hej! har just börjat med dekrim och har 10 000 stålar och undrar vad och hur jag ska göra? Vad ska jag börja med att göra? Vad ska jag göra flera gånger? Vad ska jag köpa/spara ihop till? Vad ska jag akta mig för osv... Skulle vara trevligt om ni dekrim 1337 kan hjälpa mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Hade det spelet förut. ;) Du kan alltid försöka råna något, eller varför inte panta burkar? :P Du kan också köpa legosoldater. ;) Det kan hända att andra försöker attackera dig, så det gäller att akta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Om du inte vet så mycket om spelet så ska jag ge dig ett bra tips: Försök inte göra något svårt brott i början, för åker du i fängelset så kan du inte spela spelet på ett par dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag är i fängelse i 2 nätter...Jag rånade en tant och misslyckas...Ska jag spara ihop till pizza eller ska jag köpa revolver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juvefans Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Hej! har just börjat med dekrim och har 10 000 stålar och undrar vad och hur jag ska göra? Vad ska jag börja med att göra? Vad ska jag göra flera gånger? Vad ska jag köpa/spara ihop till? Vad ska jag akta mig för osv... Skulle vara trevligt om ni dekrim 1337 kan hjälpa mig =) En fråga bara. Heter hemsidan dekrime.se eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 det där är inget tips... Föresten heter den dekrim.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag gjorde några brott kommer inte ihåg vad men jag fick en hel del pengar och köpte ett gatukök då. Så om du får pengar så köp nån resturang eller når sånt. VApen kan du sedan köpa av pengarna du känar på resturangen... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 TheCrime.com är nästan exakt likadant som Dekrim.se, förutom att man kan vinna priser på thecrime.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 TheCrime.com är nästan exakt likadant som Dekrim.se, förutom att man kan vinna priser på thecrime.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ok,jag heter CrowN där om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Jag har spelat dekrim rätt så länge jag kom upp i 5000 i respekt . -------------------------------------------------------------------------------- Adda [email protected]. Om du vill ha hjälp eller något!, Om du tror att jag lurar någon så gör jag inte det ! Jag är inte en sådan j*vla idiot! /Aker-One Redigerat 9 Oktober 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Du ska alrdig gå in i bare för då kan andra får ditt namn och döda dig senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.