Plasma Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Real madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag hoppas på att Real Madrid vinner. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Tror Barcelona vinner detta året eller att Milan lyckats gå till final och vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Milan eller Real Madrid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Tror och vill att Barcelona vinner ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 har alltid trot arsenal och kommer alltid tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Bye bye Barca :P Hejer väll mest på Milan :) Vet dock inte om dom har åkt ut eller är kvar (har ingen koll) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Milan är fortfarande med, tror att dem vann sin senaste match med 1-0. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Tror Chelsea,Barca eller Lyon vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Arsenal lr Olpympique Loynnais (Lyon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag tror det blir Barcelona som vinner :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag tror INTE bracelona men jag hejar på dom det blir typ chelsea som vinner^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.