elle_the_king Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 ja hut skappar man ett gäng på gtasa :bah:
Salzalada Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 Du kan ta över områden genom att mörda andra ängmedlemmar, men du kan inte skapa egna gäng.
ShitBreakSean Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 Man kan visst starta gäng.. Ju mer "respect" du har, ju större gäng. Jag förutsätter att vi snackar SA till PC här, right? Allt du behöver göra är att ställa dig framför "familjemedlemmar" alltså Grove Street Family killar, och sikta på dem med ett vapen, man kanske inte ens behöver vapen, och sedan trycka på g eller nåt... Det ska väl dyka upp info om det i spelet?? Hoppas det inte blev för rörigt :D
Putside Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 stämmer bra, dock så skjuter dem ju bara på det du skjuter på.
ShitBreakSean Skrivet 28 September 2006 Rapport Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Skjuter dem inte på sådana som skjuter på mig också ;) Redigerat 28 September 2006 av ShitBreakSean
Gäst Grenade Skrivet 29 September 2006 Rapport Skrivet 29 September 2006 ja hut skappar man ett gäng på gtasa :bah: Du skapar gäng genom att sikta med ett valfrit vapen på en av dina homies det kommer då att bli en grön markering ovanför honom. Tryck på " G " på tagentbordet och du har då en gängmedlem i ditt gäng. När du har samlat på dig en sisådär 6 - 7 stycken så kan du gå och röja gatorna. :cool: När du vill att de ska följa med dig trycker du på " G " när du vill att de ska stanna och inte följa efter dig trycker du på " H ". :)
Gäst aso090 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 gör som jag säger så kommer du fatta 1.starta spelet 2.skriv 'WORSHIPME' 3.leta efter Grove Street Family allså dem gröna gänget 4.sikta på dem med ett valfritt vapen det kommer att bli gtönt vid deras huvud 5.tryck på H sen är dem med i ditt gäng 6.om du vill att dem ska följa dig trycker du på G om du vill att dem ska stanna trycker du på H. Du kan max ha 7 stycken medlemmar
ThePunisher Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) aha, du menar typ en grupp med några killar? :D trodde du menade ett helt eget gangstergäng ^^ men då siktar dy bara på dom och klickar G (tror jag) :P Redigerat 4 Oktober 2006 av ThePunisher
Gäst Elite Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Tror han bara behöver veta det en gång. =/
ArgSnickare Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 lol alla behöver inte säga hur man gör! <_<
Gäst Beldur Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Håller med, sen behöver inte alla säga at alla inte behöver säga hur man gör :P Men skjuter dem inte på dem som skjuter mig? Min kompis sa att när han åkte bil skjöt alla hans kompisar på dem som gick på gatan är detta sant?
Rekommendera inlägg