Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Inte precis som i min skola! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det e kul om det e god mat.... Det finns en kille i min grupp som nästan inte har ätit nån gång för att han inte tycker skolans mat e go konstigt han äter maten i Bamba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 hahaha en gång skulle vi baka bröd till våran lärare haha och hon var så dum att vi ville hämnas så när hon skulle på toa hällde vi i apelsinjuice i smeten haha sen när hon åt så sprang hon till toan och spydde ni kan räkna med en stor ja*la utskällnuing efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hahaha en gång skulle vi baka bröd till våran lärare haha och hon var så dum att vi ville hämnas så när hon skulle på toa hällde vi i apelsinjuice i smeten haha sen när hon åt så sprang hon till toan och spydde ni kan räkna med en stor ja*la utskällnuing efter det vi har haft hemkunskap i femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag fick VG+ i hemkunskap jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hehe jag ligger typ G+. Ibland IG+ hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 haha jag har ig- i hemkunskap (skoja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag är inte så bra på hemkunskap men tycker det är kul att typ baka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ´men ska jag vara ärlig har jag ett starkt vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 hatar med HK eftersom det finns 2 hk lärare och jag får alltid va i den gruppen den sämsta lären är och hon har mjäll, petar i våran mat, blir skit förbannad på minsta lilla,dricker ur mjölk paketet, skiter om våra bestik lr nåt annat är smutsigt som vi ska använda m.m. Men jag har inte haft HK på 3 år så det är skönt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag tycker hemkunskap är kul och vi har en bra lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vi har en livsfarlig j*vla gammling!!!!ibland när jag blev förbannad på henne så kunde jag ta ris och sånt som fanns i sånna behållare tilsammans med mjöl och salt och sånt,sen så försökte jag pricka rätt grytorna som dom andra lagade i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.