(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 har alla här käring lärare eller kill lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) Ämnet är kul men lärarn(en tjej) är helt sjuk i huvve Redigerat 20 Februari 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vi har en helt störd lärare, men jag har mvg, och den här terminen slipper jag hk:n (vi hara bara varannan) så det är asskönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 vår lärare är konstig men hemkunskap är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag måste ju äta frukost i Hemkunskapen! Hur Schyst ä rdet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hehe usch.. tur att vi slipper frukost... fru kost.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 vår lärare är as fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Ferrie Jag får inte ner nåt förens kl. 11.00 och vi har HK när vi börjar 8.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Min e lite konstig..... Hon sa: Om ni inte lyder allt jag säger så får ni lapp hem och ALDRIG kommer tillbaka hit!!! Hon e lite konstig. Hon tycker att man ska äta mycket fett och socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Min e lite konstig..... Hon sa: Om ni inte lyder allt jag säger så får ni lapp hem och ALDRIG kommer tillbaka hit!!! Hon e lite konstig. Hon tycker att man ska äta mycket fett och socker. Tycker jag med... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Man måste ju äte Fett och Socker men inte Onödigt fett och socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 hemkunskapen äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.