snesboy Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 jag tog upp det gamla snes i källaren för någon vecka sedan. jag har klarat 89 banor men nu så är det stopp. jag skulle vilja veta vart alla extra banor. en annan sak jag vill veta är hur man tar sig till det lilla slottet i "the valley of bowser" man ska kunna klara banan före spökhuset på ett annat sätt så man kommer till det lilla slottet, jag har försökt nästan allt men inte klarat det. kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ledsen mannen! :lol: Kan inte hjälpa dig. <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Vissa banor kan man klara med 2 utvägar, dvs mål. Man kan totalt klara 96. I de flesta finns det en vanlig väg och en väg man använder med en nyckel. Jag tror man kan kolla på pausemenyn vilka banor man klarat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cercops Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 jag tog upp det gamla snes i källaren för någon vecka sedan. jag har klarat 89 banor men nu så är det stopp. jag skulle vilja veta vart alla extra banor. en annan sak jag vill veta är hur man tar sig till det lilla slottet i "the valley of bowser" man ska kunna klara banan före spökhuset på ett annat sätt så man kommer till det lilla slottet, jag har försökt nästan allt men inte klarat det. kan någon hjälpa mig? jag vet hur man klarar den. Man gör så att man gör som man berukar och efter andra gröna tunan så kommer man ju till ett ställe där man måste springa för att sanden går upp när man presis har kommit förbi där så kommer det en mulvad då så gör man så att man ska ha fjäder och då flygga upp bakot och sedan går man bara bakot och bakom den tunan man kom fram till så ligger nyckeln och nyckelhållet. Hoppas det är till hjälp och du får gärna ge mig några tips också har ju fastnat på att ha gjort 89. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plyscha Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 jag tog upp det gamla snes i källaren för någon vecka sedan. jag har klarat 89 banor men nu så är det stopp. jag skulle vilja veta vart alla extra banor. en annan sak jag vill veta är hur man tar sig till det lilla slottet i "the valley of bowser" man ska kunna klara banan före spökhuset på ett annat sätt så man kommer till det lilla slottet, jag har försökt nästan allt men inte klarat det. kan någon hjälpa mig? försök att hitta stjärnvärlden... snabbaste sättet att komma till bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 alla banor som är röda har 3 vägar ifrån sig, alltså 2 vägar att låsa upp, en på vanligt vis, och en på ett spec. gula banor har 2 vägar ifrån sig, och är alltså normala. Finns gott om guider, bara att googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg