Salsamackan Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 hur klarar man voldemort i ettan? snälla svara snappt! jag har varit där i flera månader! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 det vra länge sen jag körde det men jag tror man ska akta sig för hans atacker.( stå på ena sidan om spegeln och så står voldemort på andra sidan spegeln). Sen ska du skjuta ner pelarna. (det kommer upp markerningar på dom tror jag). sen när voldemort tar kraft från dig tror jag att du ska trycka fyrkant för gladda livet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) tack ska pröva :cool: nu har jag prövat men det går inte at ta sönder dom där :( pelarna snälla kan nån skriva med lite detajer :wacko: :blink: :student: Redigerat 30 September 2006 av Link 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag är nästan säker på att man ska ta sönder pelarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ok jag kan försöka igen dom där spök hundarna dom tar alltid död på mig när jag står vid spegeln och om jag atacerar så gör voldemort en attack och jåg knuffas ut ur spegel området :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Använd formeln "Lumos" mot hundarna och försök ladda den så mycket du kan innan du använder den eftersom det skapar ett skarpare ljussken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Använd formeln "Lumos" mot hundarna och försök ladda den så mycket du kan innan du använder den eftersom det skapar ett skarpare ljussken. ja men när jag har gjort det och jag står vid spegeln och om jag försvarar mig då så gör voldemort en atacck och knufas ut och kan inte komma in igen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hur många livsmätare har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 detta verkar svårt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jag har 3 livs mätare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Inte konstigt att du har svårt för att klara honom. Ju fler trollkarlskort man samlar ju mer liv får man, så jag antar att du inte tagit så många? Redigerat 2 Oktober 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 mm men jag skulle vilja snällt be om nån kan skriva hur man klarar honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg