Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vadå köpte? kan någon förklara för mig? Nej, du får läsa lite på fuska.se så kanske du hittar. Jag hittade av en slump, snacka om att jag blev chockad.. Ey säg inte mer då kanske alla kommer bli multimiljonärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag ska nog köpa 100 till. Sen när jag fyllt på har ba 70 spänn kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag ska nog köpa 100 till. Sen när jag fyllt på har ba 70 spänn kvar. Haha, lyllos mig för jag har abonemang!! Och där betalar morsan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Synd för mig men farsan har det med.. Han behöver inte veta någe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe näe då när det kommer en räkning på 100 kronor betals SMS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Då säger jag annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Du kan ju säga att det var snusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Så autoinkasseraren som man kan köpa gör så att man slipper inkassera för hand? Så den gör det auto eller? Måste man tryck på den där grejen varje gång eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Auton gör det automatiskt. Men jag tar min för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det var det jag mena kassler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.