Xuande Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Snälla hjälp mig. Varje gång jag försöker uppdatera pspn. Så står det:the attempt to obtain the ip adress timed out. Hjälp mig snälla :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 ja men ladda ner de på datan då o sen lägg in ist. du tankar ner o läser hur du gör på www.yourpsp.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 ja men ladda ner de på datan då o sen lägg in ist. du tankar ner o läser hur du gör på www.yourpsp.com Ja jag har testat det men datorn vet inte vilket program som har gjort den filen. Så det går inte det heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 men du ska inte öppna filen. du ska bara ladda ner den o lägga in direkt på psp:n i en mapp som står på hemsidan !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Jag tackar dig :cool: . Nån moderator kam låsa den här nu. Redigerat 3 Oktober 2006 av Velocity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Var ska en ''moderator'' det? Andra kanske också vill fråga saker i detta ämnet. Som har samma problem som dig, men behöver lite mer hjelp? :huh: Varför ska en ''moderator'' det? Andra kanske också vill fråga saker i detta ämnet. Som har samma problem som dig, men behöver lite mer hjelp? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Varför upgradera när man kan nergradera? 1.5 ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg