kadamar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Hej jag e en lvl 32 rouge ally och undrar var jag ska grinda för att få mkt xp och lvla snabbt vore tacksam för svar:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Hej jag e en lvl 32 rouge ally och undrar var jag ska grinda för att få mkt xp och lvla snabbt vore tacksam för svar:D stv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 lol, jag e lvl 33 rogue ally och undrar samma sak :P vilken server lirar du på, kadamar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 I hillsbrad foothils så ska du döda yetis dära. Utmärkt ställe för en Rogue. Det är bra drops också och pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 lol, jag e lvl 33 rogue ally och undrar samma sak :P vilken server lirar du på, kadamar? jag spelar på khadgar dd?? kan ni berätta vart yetis finns vilka kordinater?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 genjuros :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 byt över till khadgar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 lol, jag e lvl 33 rogue ally och undrar samma sak :P vilken server lirar du på, kadamar? Norr om Southshore. www.thottbot.com is your freind! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Men alltså var är yetis?? vet vilket ställe men vart där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Du får leta lite, fråga någon i Southshore. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Om jag inte misstar mig så ska dem vara där ja visar med en röd ring på kartan(jag har bara dödat dem som Horde :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg