Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Bara råkat säga typ så här:mamma men jag mena fröken!Jaja hänt mig med.. Yoto: Som en vanlig tävling, ni som ska vara med betalar 10% av vinstsumman sen kan man vinna poäng på varje rätt svar man svarat. Så den som kommer närmast utslags frågan vinner så mycket som man har rätt på frågorna. Och det är enkla frågor, bara att checka på internet. Men den ska pågå i 2 dagar eller så annars blir det för lätt. Redigerat 13 Februari 2004 av Ferrie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Händer ganska ofta för mig att jag säger fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Säger ofta fel.. Kommer inte på nå't specielt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 men då skulle ni vart med när vi hade en vikarie som sa fel på varenda ord HAHAHAHA hela klassen skratta men han hade okså mjukisbyxor så hade han st*nd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag tycker Kasslers första var bra. Jag har sagt fel flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det var nån kompis som råkade säga "morfar"till mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har en lärare som heter staffan jag ville ha hjälp med matten Så sa jag farfar hjälp mig nu för tusan farfar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 säger ibland fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jo när min kompis titta när ajg spela Sonic Adventure 2 Battle så var jag på banan Crasy Gadget när man ändrar Gravitationskraften men då sa min kompis så du ändrar alltså Graviditetskraften. Det var kul hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 *Skrattar för livet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jo när min kompis titta när ajg spela Sonic Adventure 2 Battle så var jag på banan Crasy Gadget när man ändrar Gravitationskraften men då sa min kompis så du ändrar alltså Graviditetskraften. Det var kul hahahahaha Hehe! Den var bra! Hoppas han insåg vad han hade sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.