Salsamackan Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) jag undrar bara om jag ska ändra nån i mitt team så att jag blir bätre mitt team är: charizard lv 100 :kung: atacker: cut, overheat, fire blest, blast burn moltres lv 63 atacker : double-edge, fly, substiute, flamethrower zapdos lv 64 :medieval: atacker: thunder wave, thunder, fly, drill peck tyranitar lv63 :rambo: atacker: earthquake, rock slide, thrash, crunch mewtwo lv78 :student: atacker: swift, recover, strength, psychic kabutops lv66 :medieval: atacker: ancientpower, surf, waterfall, rock slide Redigerat 1 Oktober 2006 av Link 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 charizard lv 100 atacker: Dragon Claw, Iron Tail, fire blest, Aerial Ace(hej!Har du inte några andra attacktyper att tänka på?) moltres lv 63 atacker : double-edge, fly, substiute, flamethrower(Bort med Moltres,en Fire typ räcker) zapdos lv 64 atacker: Steel Wing, thunder, fly, Toxic(Det är ganska svårt att hitta bra attacker för Zapdos,han kan ju nästan bara lära sig Electric attacker!Men jag hittade några bra ändå....) tyranitar lv63 atacker: earthquake, rock slide, Surf, crunch(Bra kombination,men bort med Trash och in med Surf.) mewtwo lv78 atacker: Fire Blast, Ice Beam, Thunderbolt, Psychic(tvärtemot Zapdos,Mewtwo lär sig många bra attacker.Here ya go.) kabutops lv66 atacker: Aerial Ace, surf, Giga Drain, rock slide(Har inte mycket att kommentera,bara inga bra attacker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag skrev en halv timma men textenn försvann.Men betygsättningen vart 1/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg