Vitdom Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 lol du är 23 år och får inte formatera om för din pappa... <_< du kan ju f*n bestämma själv och tillochmed flytta hemifrån!? :blink: Om jag vore dig skulle jag läxa upp min pappa rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag tror ej han är 23 år.Han är typ 12 eller 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag tror ej han är 23 år.Han är typ 12 eller 13 det tror jag med barra en liten skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 mm,och nu var ni vel snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 lol du är 23 år och får inte formatera om för din pappa... <_< du kan ju f*n bestämma själv och tillochmed flytta hemifrån!? :blink: Om jag vore dig skulle jag läxa upp min pappa rejält! Ehh? får jag lägga mig i och avslå dina teorier. Det kanske är hans pappas dator? Flytta hemifrån har inget med topicen och göra? Samt så kanske han gorde fel vid rigresteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 tror det är samma problem som för mig när jag spelade warcraft när jag hade fläktarna på den lägsta hastigheten jag hade kört warcraft i 5-10 min sen stängdes burken av ;) som jag är tryckte jag i alla sladdar först :P sen sa jag starta nu för f'n då hörde jag att datan gick igång ( den starta inte fast det låter alltid lite konstigt när den får ström lixom om man dragit ur sladden och stoppat i den igen........ testa det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag tror ej han är 23 år.Han är typ 12 eller 13 Tillbaks till topicen istället för att tjafsa i en halv evighet om hur gammal någon är eller om den får fomattera om datorn eller inte. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 helt klart grafikkortet som har slutat leva. det e bara å skaffa nytt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Sorry för att jag va offtopic Men anmäla inlägget :S Men jag tror grafikkortet är Hellt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Hade samma problem men jag orkade inte göra något så jag kastade datorn då och köpte en ny :P Finns folk som inte har datorer ju :S Den datorn kunde göra mycket för såna som inte ens har ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Hade samma problem men jag orkade inte göra något så jag kastade datorn då och köpte en ny :P Känner en som kasta ut den genom dörren och slog sönder den med en yxa ;) Fast iaf så e det bara att omformatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag tror ej han är 23 år.Han är typ 12 eller 13 Hyggligt sagt, jag är bra 13 år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.