Bounce Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hej allihopa! Vet någon om det finns nån fusk som man kan använda för att skippa ett mission. jag är på flygplansmissionen i öknen och måste klara av dom för att komma vidare!! och jag är verkligen inte bra på flygplansmissions :visslar: Så, är det någon som vet ett fusk som gör att man kan hoppa över ett mission? Jätte tacksam för svar!!!! //Bounce OBS. jag kör på PS2 ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 OT: Ja vi märker att du kör på PS2 för du skriver i den delen av forumet. OnT: Det finns ej något sånt vad jag vet iaf. Du måste köra igenom alla uppdrag. Förutom Zero's uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Tror att det fanns några som sa att det fanns fusk så att man kunde klara hela spelet, men det var väl bara en lögn. Sen, behöver man inte göra Zero's uppdrag? :o Sorry för off-topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Nope, fick också veta det efter ett tag. Hade fasnat på ett Uppdrag, som var extremt jobbigt kan jag säga, och så slutade jag spela ett tag, tills jag hörde att man inte behövde klara av uppdragen. Och om du har klarat ut Zero uppdragen, skulle du väl kunna klara ut Airstrip-missions också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Du måste klara alla uppdrag förutom Zeros för att ta sej viadre, det finns INTE nått fusk för att skippa mission. men de fins fusk att göra det lättare tex alla driving skills i topp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 ok! tack för svaren! ¨får väl fortsätta att försöka klara av flygplans missionen i öknen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nope, fick också veta det efter ett tag. Hade fasnat på ett Uppdrag, som var extremt jobbigt kan jag säga, och så slutade jag spela ett tag, tills jag hörde att man inte behövde klara av uppdragen. Och om du har klarat ut Zero uppdragen, skulle du väl kunna klara ut Airstrip-missions också? Jag har i alla fall klarat av hans uppdrag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nope, fick också veta det efter ett tag. Hade fasnat på ett Uppdrag, som var extremt jobbigt kan jag säga, och så slutade jag spela ett tag, tills jag hörde att man inte behövde klara av uppdragen. Och om du har klarat ut Zero uppdragen, skulle du väl kunna klara ut Airstrip-missions också? Vad bra då :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 (redigerat) ok! tack för svaren! ¨får väl fortsätta att försöka klara av flygplans missionen i öknen... men snälla dom där uppdragen som du kör är as enkla jag klarar det med en gång jag kör dom:) Redigerat 24 September 2007 av jesper93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 (redigerat) Men titta vad farbror BigGroter hittade http://www.fuska.se/forum/Behoever_Hjaelp_...eas-t90540.html Du behövde ju hjälp! Redigerat 24 September 2007 av BigGroter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Det uppdraget är as lätt du ska köra mot vattnet och hålla dig där när du kommer till staden med coronan så försök att undevika träden och när du kört igennom coronan så kör samma väg tillbaka som du kom från =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Men varför i hela världen gjorde du en tråd och frågade då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg