Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 :blink: 1. hur får man falco? 2. när man kör adventure så möter man ibland en stor kirby vad ska man göra för att få möta den? 3. hur får man pichu? 4. fler frågor kommere senare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) :blink: 1. hur får man falco? 2. när man kör adventure så möter man ibland en stor kirby vad ska man göra för att få möta den? 3. hur får man pichu? 4. fler frågor kommere senare :) 1. Du får möta Falco om du klarar 100 man melee med valfri gubbe. Vinn mot honom så får du honom. 2. Du får inte dö någon gång mot Kirby eller Kirby Team. En gång fick jag inte möta honom alls trots att jag inte hade dött.... Så spelet väljer nog själv om man får möta Giant Kirby... Fast man brukar oftast få möta honom, så du behöver inte oroa dig. 3. Klara Event Match 37: The Legendary Pokemon. Redigerat 1 Oktober 2006 av Toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) när jag får falco låser jag väl upp nya events eller hur? Redigerat 1 Oktober 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 när ja gfrå falco låser jag väl upp nya events eller hur? när ja gfrå falco låser jag väl upp nya events eller hur? Om du ska öppna nya events efter 29 måste du ha Young Link, Mr Game and Watch och Luigi också.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) game and watch också? föresten hare jag event 30. Redigerat 1 Oktober 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 game and watch också? föresten hare jag event 30. Mjo, All-star Match 3 är inget du behöver extra för... Det finns en Event som heter "Game and Watch forever". Där behöver man Mr game and watch... Event Match 44 är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 japp. har låst upp pichu och falco nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 japp. har låst upp pichu och falco nu :) Man måste även ha Luigi och Jigglypuff, men jag förutser att du redan har dessa. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) luigi har jag men jigglypuff är för svår att klara *ironi* för att få mewtwo måste jag väl köra 700 vs matcher eller köra 20 timmar i sträck Redigerat 2 Oktober 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 luigi har jag men jigglypuff är för svår att klara *ironi* för att få mewtwo måste jag väl köra 700 vs matcher eller köra 20 timmar i sträck Jo, det stämmer, nästan för enkelt, enligt min åsikt... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shyguy Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Du får möta giant kirby om du klarar de tranformerade kirbys under 20 sekunder. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 luigi har jag men jigglypuff är för svår att klara *ironi* för att få mewtwo måste jag väl köra 700 vs matcher eller köra 20 timmar i sträck Nja, Mewtwo är ju inte så jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg