Xade Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Va? Räknas alla kontrollernas timmar? Jag har alltid trott att det inte spelar roll hur många man har ikopplade och igång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Var ganska uppenbart. Om man har kollat på varje gubbes speltid... T ex Samus 5 minuter, Mario 10 minuter, Pikachu 15 minuter.... Då är det en halvtimmes spel i speltid.... Fast det där var ett väldigt dåligt exempel... Man måste iaf ha alla kontrollerna ikopplade och så att alla har en gubbe(inga datorer).... Det översta som jag skrev blev lite korkat, för om det där hade varit hur länge de spelade en mtach, stock t ex, så hade alla varit i samma match, och räknas bara som 15 minuter... Lite konstigt att förklara detta.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 k då ska man ju ha på alla kontrolerna övr nastten :) jag har 3 kontroller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 k då ska man ju ha på alla kontrolerna övr nastten :) jag har 3 kontroller :) Om du har 3 kontroller behöver du bara låta det stå i 6 och en halv timme ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg