HotShot Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Btw så har jag allt i guld på bf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 mm, jag med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Blir det 14? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 vadå 14?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Har ni 14 bf symboler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 4 på lv. 100 i ruby: Linoone, Blaziken, Groudon och Rayquaza. Coppar card på ruby 25 vinster på BT i ruby. två shiny: Linoone och mawile(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 68 vinster i BT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Okej,alla är uppskrivna!Kom ihåg att pm ni hittar/vinner/tränar upp mer så kan jag ändra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Shinies: Linoone, Ruby Dusclops, Ruby Skarmory, Ruby Lv 100: Politoed, Ruby (ursprungligen från mitt FR) Wobbuffet, Ruby Ditto, Ruby Igglybuff, Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hur fångar man Shiny pokémon's? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Var som helst,i alla gräs kan du möta och fånga shiny pokemons.Kom ihåg att chansen att hitta de är 1 på 8912 eller något.Därför är det sällan tränare han över 5 shinys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg