Simpsons Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag är på 37% och kör en Peugeot 106, problemet är att jag ej kan vinna dragracen, för motorn sprängs eftersom det bara är 5 växlar, så borde jag ta en ny bil? De bästa jag kan ha är Audi TT och Mitsubishi 300GT Borde jag välja nån av dem? Elller kommer det någon bättre snart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 ta en ny bil ( min bror hade samma problem och det funkade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 du borde ha 106 och slösa inte pengar på stilen och försök att vinna URL racen varje gång du vinner URL racen så får du en ny bil så satsa på det. när du är på 70% så klarar du ut spelet tror jag så var det för mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Gasa inte på för fullt då, utan bara gasa lite grann i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Okej, jag ska försöka klara alla URL nu, men de är så j*dra sega bara :P Min 106:a går ganska bra ändå :) Ca 280 hk och har varit uppe i ca 310 :gitarr: Redigerat 1 Oktober 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 köp tt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag funderar på att byta nu, för jag är på ca 42 % och har 2 dragrace kvar, och jag kan ej klara de med 106:an, eftersom att den bara har 5 växlar, så motorn sprängs vid 280-290 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 För söka att ändra inställningarna på bilen så kanske du kan göra så att den blir kallare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det undrar jag om man verkligen kan göra? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 så här gjorde jag i alla fall jag köpte 106 hade den lite grann sen bytte jag till mx-5an den är liten men snabb och du kommer att klara alla drift och street x enkelt så ha den eller när du klarat många url så kommer du få en 350Z sen är det bara att trimma den och ha den hela tiden så klarade jag spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 okej, men jag har bara 2 dragrace kvar nu, innan jag får nya race, och jag kan ej klara dom med denna bilden, så de blir nog till att ta en annan, men är 350Z bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 skojar du den är max om man trimmar den på hastighet den åker minst 300 på min bil om man har alla extrem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.