Simpsons Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) har valt den och trimmat den, den gör 342 km/h och har ca 440 hk :D En fråga, jag har nu klarat til ca 45% men nu har jag inga fler race, och det kommer inga nya :S hur gör jag då för att få nya? Redigerat 7 Oktober 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag har också kommit dit.Hjälp! Och fastnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) okej, men jag har bara 2 dragrace kvar nu, innan jag får nya race, och jag kan ej klara dom med denna bilden, så de blir nog till att ta en annan, men är 350Z bra då? Jag tycker du ska ta TT istället. När jag klarade ut det hade jag först Honda civic :wub: sen bytte jag till Audi TT och sen till en jag inte kan komma på namnet just nu, men den var bland dom bästa iaf. Dom flesta racen körde jag nog med TT'n. Redigerat 10 Oktober 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag tycker du ska köpa en tt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Ähh det är nog bäst att du köper TT istället. Redigerat 10 Oktober 2006 av DarkAngel15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 har köpt en Nissan 350z redan :P och den går hyffsat bra :) Löste också problemet med att jag fastnat, jag behövde få upp bilens rank till 6.0 stjärnor, för att få nya uppdrag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) min e på 10 när ni är på 45 eller 30 så ska ni styla bilen så bra du kan. och köp inte saker på direkten spara pengar för sen kan det hända att du inte har några pengar Redigerat 11 Oktober 2006 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.