Zutto Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Alla gubbar måste du ha läs vad jag har skrivit och 0013 så få du veta hur man få fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Hur Klarar Ni Event Match 51 omöjlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Hur Klarar Ni Event Match 51 omöjlig Använd Jigglypuffs neråt+B på Giga bowser, sen när han är död så dödar du dom andra på samma sätt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (Putte @ 02/03-2004 17:19:15) Hur Klarar Ni Event Match 51 omöjlig Använd Jigglypuffs neråt+B på Giga bowser, sen när han är död så dödar du dom andra på samma sätt. :D Det e bara inte lite fegt helller jag använde gamla trovärdige Falco men allt man ska göra är att träna (typ) man spelar mot 1 mewtwo lv. 9 ganondorf lv. 9 och en kompis som är bra som bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det är mycket lättare att klara med jigglypuff :D Desutom kan man få träning på bättre sätt- :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jiglipuff söver ju sig själv men skadar det något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 om man står precis bredvid någon annan, så flyger dom som f*****n!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 fatta nångång man kan aldrig få dem om man kunde få kunde man se gubbarna i www.supersmashbrosher.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hemsidan fungerar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 den heter supersmashbrosmelee och det står inte hur man får alla gubar där man kan tilleksempel få handen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag vet att man inte kan få fler än 25 gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har varvat Super Smash Bros Melee och Sonic finns inte!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg