Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Var hittar man scarabgunen på outskirts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cxw Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Var hittar man scarabgunen på outskirts 1. bra fråga jag vet vart den är men det är galet svårt att förklara jag kanske om jag får tid någon dag fixar en video till dig2. detta är svårt inte för en newb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Oki tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) hehe så svår e de inte du måste bara få en banshee att följa efter dig genom tunlen du får inte borda den eller spränga (tips: döda dina med hjälpare) den det kan vara väldigt klurit att göra det men ge inte upp när du har lurat in den i det smala röret så kommer det en Loading...Done då kommer bansheen försvina men snabbt innan den försvinner ska du borda den sen ska du flya uppåt till en bro mellan två byggnader där finns den(ett annat tips: sjut av vingarna på bansheen så går det enklare) :D hoppas min beskrivning var till hjälp :D Redigerat 26 Oktober 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Tack för hjälpen det hjälper mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg