Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Din bästa bild/avatar/banner etc. tråden har enligt mig blivit mer och mer en Showoff tråd utan kritik, varken positiv, negativ eller konstruktiv. Vissa ger självklart kritik, andra visar bara sina egna bilder. Mitt förslag är liknande regler som för "Now Playing" tråden.. -För varje bild du visar upp ska du ge kritik till den/de senast/e uppvisade bilderna. -Minst två bilder i varje inlägg. Den sista av de två regelförslagen är för att vissa visar en bild, väntar tills någon har skrivit ett inlägg, lägger upp en ny - det blir många inlägg med få bilder i varje. /Sandkaka Citera
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Låter bra, men i första inlägget står det att man måste ha med minst en bild i varje inlägg, annars låser dom tråden. Trotts att man anmäller så blir tråden inte låst, och några moderatorer har skrivit i tråden att man måste ha med minst en bild per inlägg, och ändå så har dom som skriver inte det. Citera
Salzalada Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Det står i första inlägget att man måste posta minst 1 bild per inlägg. Det där med 2 bilder per inlägg tyckre jag är dåligt, för tex jag gör bar en bild så får det vara bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.