viko550 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag hade ett microsoft prgram som man kunde gör sträck gubbar som slågs och sånna saker och nu undrar jag vad det heter och hur man kan skafa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Paint? Microsoft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag antar att du vill animera bilder o sådär. Jag har sett nån tråd här i forumet om något sådant. Det kallades tydligen för pivot. Något att kolla upp? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 det är paint men hur gör jag för att skafa en guid tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Kolla under Start > Program eller Alla program > Tillbehör > Paint. Finns det inte där så kan du tyvärr inte ladda ner det (såvitt jag vet iaf). Däremot finns en mer avancerad version av Paint på http://www.getpaint.net/index.html Redigerat 2 Oktober 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 nej ett microsoft program som man kunde göra bildspel rätare sakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Powerpoint. Det ingår i Office-paketet som kostar strax över tusenlappen för senaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.