Amaeli Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta? Det står även att Xade är hedersmedlem och Bloodman är tydligen fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag ser inte ens att det står ranker i gallerian.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Det har tagits upp någon gång innan, detta är ingen nyhet direkt. Det har varit så här länge i gallerian, hade varit bra om admin fixade till det. Redigerat 1 Oktober 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Det är som det gamla systemet. Det ska vara så tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta? Det står även att Xade är hedersmedlem och Bloodman är tydligen fuskare. Det är bara eftersom där räknas inläggen, inte rankingen. Om du till exempel har 1000 inlägg är du #6 elite fuskare i Gallerian även om du bara är #3 mini fuskare på forumet. Redigerat 2 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 aa, är det därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Problemet löst... jag ser varken namn eller ranker i gallerian.... wtf... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 De är under kommentarerna, precis som i foruminläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta? Det står även att Xade är hedersmedlem och Bloodman är tydligen fuskare. Men, man kan inte ens se rankerna.Så hur kunde du se och isåfall vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Om man skriver en kommentar i Gallerian så kan man sedan se sin ranking bredvid sin kommentar men det är inläggen som räknas som rank i Gallerian. Ex: Om du har 1000 inlägg i... Gallerian är du #6 elite fuskare men på forumet är du #3 mini fuskare. Redigerat 2 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Tycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.