Skolakuten Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Hej! Skolakuten är ett tv-program på Utbildningsradion som tar upp frågor som rör skolvärlden och pedagogik. Just nu håller vi på att förbereda ett eventuellt reportage om fusk i skolan. Varför fuskar man, när fuskar man, hur går det till? Vi vill ha era egna upplevelser, berättelser och erfarenheter. Vi söker dig som fuskat på prov, läxor eller inlämningsuppgifter i grundskolan eller gymnasium och är mellan 14-20 år. Du kommer att vara fullständigt anonym i tv-programmet och om du är under 18 år krävs ett tillstånd från dina föräldrar för att vara med. Vi vill höra era berättelser och erfarenheter. Hör gärna av er till oss! Skolakuten UR [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Huh vad e detta? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Argh, två år för liten. >.< Well, inget att göra åt. Lycka till fjortisar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Argh, två år för liten. >.< Well, inget att göra åt. Lycka till fjortisar. :P Tack, men jag har ändå aldrig ens försökt att fuska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag har aldrig fuskat och aldrig försökt och kommer aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Bara jag som är sämst på glosor och har skrivit dom på handen? ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Oj har ni verkligen aldrig fuskat, det är duktigt. (: Jag har hjälpt ett par o fuska på prov, och så har jag väl kikat lite på bordkompisarnas svar ibland xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 På vårt senaste prov gick brandlarmet av någon konstig anledning. Vi fick gå ut och samlas vid fotbollsplanen, där vi lugn och ro kunde prata om svaren på provet. Tror att de flesta fick alla rätt på det provet. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Hej! Skolakuten är ett tv-program på Utbildningsradion som tar upp frågor som rör skolvärlden och pedagogik. Just nu håller vi på att förbereda ett eventuellt reportage om fusk i skolan. Varför fuskar man, när fuskar man, hur går det till? Vi vill ha era egna upplevelser, berättelser och erfarenheter. Vi söker dig som fuskat på prov, läxor eller inlämningsuppgifter i grundskolan eller gymnasium och är mellan 14-20 år. Du kommer att vara fullständigt anonym i tv-programmet och om du är under 18 år krävs ett tillstånd från dina föräldrar för att vara med. Vi vill höra era berättelser och erfarenheter. Hör gärna av er till oss! Skolakuten UR [email protected] Vi kan diskutera mitt fuskande över en baconmiddag, levande ljus och en bira. Du bjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Här fuskar vi på dataspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Det vet hon nog, men eftersom det finns många ungdomar här är det ett bra ställe att fråga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag misstänker att detta inlägg har lagts ut på alla forum med över 10 000 medlemmar eller något. Jag har fuskat på prov många gånger, inte mycket men så att det har räckt till godkänt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.