PUR4FAX Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Nu har jag fixat så att jag kan ha en server(den funkar) Men hur ska jag kunna vara inne på servern och samtidigt vara admin????(server till gmod) Om nån vet så snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) du kan andvända rcon_password.. Du kan också ladda ner ULX - Admin Mod.. OBS. Då måste du ha kunskap om hur du lägger till admins i lua samt vad SteamID är. Redigerat 2 Oktober 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Hur andvänder man rcon_password? (vet du hur man använder esc mod?) Redigerat 2 Oktober 2006 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 jag vet hur man andvänder rcon_password commandon på din server.. Inte i spelet utan server consolen.. skriv: rcon_password <lösenord> Sedan går du in på din server och skriver samma sak fasst i spel consolen. sedan om du vill kicka någon skriver du: rcon kick <namn> eller: rcon kickid <SteamID> om du vill bana någon skriver du: rcon banid <tid i minuter, 0=permanent> <SteamID> kick jag vet inte hur man andvänder esc mod.. hoppas du förstår ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg