Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 vad är lättast med att fånga latias vilken boll ska man använda föruto master boll :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Jag har inte lyckas att hitta någon av dem än på mitt emerald än. De är inte lätta att hitta. Redigerat 2 Oktober 2006 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Använd en wobuffett som har en pokebody som gör att hon inte kan rymma.Alla hennes attacket är svaga mot din pokemon.Använd TIMER BALL för att chansen att fånga pokemon med den ökar när man kastat många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Juste TIMER BALL är det enda vettiga (om man inte räknar MB). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hehe det bar ett bra tips det där med Wobbafett :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag fångade min Latias me en LUXURYBALL utan att anvenda någon atack eller något sånt :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg