Salsamackan Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag har sett dig mycket på lotteri.du kan ha köpt något. mm jag gjorde det men jag väntade ett tag sen la jag in ett inlägg så då borde det ju inte ha dragits ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Men om du har köpt något är det ju inte så konstigt att du förlorat FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Man kan också fejka..... Och skriva att man har blivit av med fuskamynt för att få ut ersättning. Så snälla VÄX UPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag tror inte att en 10-årig nykomling skulle göra något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag hade inte brytt mig om ngn hade snott 30fm av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag tror inte att en 10-årig nykomling skulle göra något sånt. Varför inte..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Varför skulle han ljuga om det? Jag har själv sett han haft en del FM så jag tror inte att det är någon lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Om han nu skulle ljugt, så skulle det vara jävligt osmart att ljuga om sån liten summa FM. Om han skulle ljugit skulle han sagt att han förlora en stor summa FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Du kanske drog in dom på banken, ingen aning faktiskt. Hur fungerar bankränt systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Men orka! Bara 30 fm! Jag kan ju ut typ 100 åt vem jag vill ge ut... (kontakta mig om nån av ni vill ha :P ) jag har en konstig känsla att du ljuger Redigerat 27 Oktober 2006 av WiFiGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Du kanske drog in dom på banken, ingen aning faktiskt. Hur fungerar bankränt systemet? Man får ränta var 30:e dag, fast den har sänkts så det är nästan ingen som har kvar FM på banken längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 *Snälla tomtedonken skickar 50fuskamynt till dig* Är du glad och sluta klaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.