Nalle_GTA Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag har gjort 54%, men jag undrar när man kan köpa bil butiken i SF den heter typ Werns cars, nått sånt Nån som vet ? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 det är på ett uppdrag man köper det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 vem får man uppdraget av :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Köper man den på ett uppdrag? :S Har klarat alla uppdrag utan att ha köpt affären i nån av dom. Men den kanske e upplåst nu dock... ska kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Man måste klara bilkörskolan först sen efter att man har gjort Yay-ka-boom-boom så kommer Jethro ringa och säga att man kan köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 vaddå, måste man ha guld i allt lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 nej, man ska bara göra alla uppgifter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Man måste klara bilkörskolan först sen efter att man har gjort Yay-ka-boom-boom så kommer Jethro ringa och säga att man kan köpa den. vad är Yay-ka-boom-boom jag har klarat bilskolan men var kommer den att ligga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har gjort 54%, men jag undrar när man kan köpa bil butiken i SF den heter typ Werns cars, nått sånt Nån som vet ? :visslar: Klara bilskolan (brons) och uppdraget Yay-ka-boom-boom som du får senare I spelet. Efter det så är Wang Cars tillgänglig att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har inte sett en updrag som heter Yay-ka-boom-boom. i vilken stad ligger den uppdraget jag har alla städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag har klarat uppdragen Audi.Man måste klara Flygskolan ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag har klarat uppdragen Audi.Man måste klara Flygskolan ochså. Nepp, måste man inte alls. Har itte klarat flygskolan. Men har köpt bilhuset. Efter man har köpt bilhuset så får man ett ställe där man kan färga om och bygga om sportbilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg