Hoppa till innehåll

New Super Mario Bros


ninnkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon som vet hur man får tag på den tredje stora stjärnan på bana 2-5? Har försökt i en evighet nu och kan inte komma på hur man kommer åt den.

 

 

Ja det undrar jag oxå.. det är den som ligger under marken där man går va? just innan flaggan dyker upp.... skumt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Menar ni den på banan dær blocken hoppar omkring som små tøntar?Det ær ræt enkelt att gøra(inte att lista ut):

 

I slutet av banan,dær du går in i ett rør før att komma till delen dær flaggstången ær,istællet før att hoppa in dær,så ska du ner i kvicksanden,vænta tills du kommer næstan længst ner så du dør,sen ska du hoppa lite så kommer du till delen dær flaggstången ær,fast nu ær du under marken!Nu kan du ta stjærnmyntet och gå vidare. ^^

 

Jag har alla stjærmynten på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Mynt i 6-A: Den här tog aslång tid att hitta och jag hade glömt var den var, men har hittat den nu. Använd tornadon för att ta första myntet till höger. Landa under det. Hoppa till höger, en väldigt kort bit. Där finns ett upphöjt sandvattenfall, som är två block brett. Där ska du ner. När du kommer ner i det nya området, dra åt vänster och gör ett wallhop för att ta myntet.

Mynt i 6-Castle: Först behöver du en minisvamp. Spela banan tills du kommer till checkpointen. Ta den översta gången. Döda Koopa Troopan och stanna. Till höger är två stenblock som pressas upp och ner. När det översta blocket åker ner hoppar du upp på det. Eftersom du kan hoppa extra långt av minisvampen kommer du upp. Gå till höger och ta myntet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Någon som vet hur man får tag på den tredje stora stjärnan på bana 2-5? Har försökt i en evighet nu och kan inte komma på hur man kommer åt den.

 

 

 

För att ta den stjärnan så ska man hoppa ner i sanden där bomurang killen är och hoppa till den gråa väggen för där är ett hemligt rör som tar en till stjärnan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...