Fruktnystan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Fick det idag,f*n vad det är kul! Är det någon annan som har det? Isåfall,kan ni ge mig nåt tips på det? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag önskar att jag hade ett xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag har tänkt köpa det när jag har råd köpte presis ett annat spel... för väntar mej att det ska rocka såg en liten film om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Jag har det :D, vilka bossar har du dödat? vilken var svårast? jag tycker clownen >.<! Samla massa olika maträtter sen gå till en mixer och blanda dom :) så kan du få speed och oskadlighets dricka :D om Zombiebait :P Redigerat 3 Oktober 2006 av Anderzzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag har dödat dom i bilen och Adam(clownen).Jag tyckte inte att han var så svår.Jag bara sprang och sköt på honom med smg.Han har en äcklig död.Fast han skrattar ändå! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ja :S fast hans vapen som han tappar äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Idag dödade jag The Raincoat Cult(när dom tänker offra en tjej i Paradise Plaza)och deras ledare Sean.han var ganska lätt.Katanan klarade han inte av! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Har du dödat vapen handlarn? han e svår ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag tänkte köpa det men ja läste att man måste ha hd tv annars ser man typ inget i menyerna och när de e text :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Igår klarade jag Brock och fick true ending(eller som det står i achivementet:ture ending :lol: ). Jag är nu i lv.50 och har klarat alla psykopater utom Cletus.Han är ju apsvår,kastar bara iväg mig hela tiden ju!Och ja,texten är olidligt liten för oss som inte har HD-tv.Rekommederas inte för synskadade(och normala människor heller)!Riktigt roligt spel dock,men nu ska jag köpa Lego Star Wars 2!!!! :cool: Redigerat 11 Oktober 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Coolt ska typ köpa xbox360 pga av dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 en fråga bara.. kan man absolut inte se texten? är det stört omöjligt? eller kan man se lite om man anstränger sej mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.