SonyPSP Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Shoo!! JAg älskar judo och karate undrar om ngn annan spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ´ska börja i judo och karate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag har testat lite men det var inte min grej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag har gått men jag slutade i judo med orange strek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Har testat karate en gång, det var inget för mig. Däremot har jag en lillasyster som har gult bälte och är riktigt duktig. Redigerat 7 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 går i judo har orange just nu jag brukar vara med i tidningen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag har provat Judo en gång, de är en mycket bra sport på flera sätt. Dock så tyckte inte jag den var rolig, så jag slutade efter första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Shoo!! JAg älskar judo och karate undrar om ngn annan spelar? Tränade judo innan men jag slutade efter ett år typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Har tränat judo i 11 år. Har brunt. Redigerat 30 Oktober 2006 av HotShot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.