rikke Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) jag har laddat ner och instalerat gmod 9 men hur och vart startar man det?! snälla svara så fort som möjligt! finns ju ingen launch fil! Redigerat 2 Oktober 2006 av rikke
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 du startar det genom att trycka på ikonen på steam.. observera att du måste starta om steam efter att du instalerat det.
rikke Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 fick aldig upp iconen i steam, måste man ha sdk med då lr?
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) fick aldig upp iconen i steam, måste man ha sdk med då lr? Haru lagt den i "Steam/steamapps/source mods" ?Om du har men det inte funkar prova det här Skapa en genväg med "(platsen)Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "(platsen)\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9" EX. C:\Program\Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9" 2. Och höger klicka på ikonen(genvägen) och ställ in starta i "(platsen)Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9" EX C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9 PS.platsen menar vart du la steam EX. C:\program Redigerat 3 Oktober 2006 av AntonJ3000
rikke Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) tack :D EDIT: nu ere så att jag aldrig har kört gmod 9 förut, så nu har ja en fråga tiull x'D e gmod 9, hl2:dm? BIG EDIT: ladda ner en ny nu å nu kom iconen upp i steam :D så glöm min dumma hl2: dm fråga :D Redigerat 4 Oktober 2006 av rikke
Rekommendera inlägg