kadamar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Hej jag har super mario och undrar har man klara ut spelet när man har klara alla banor eller kommer de mer banor då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 nej,men om du fått alla 120 stjärnorna så ska du gå ut och ner till sjön och sikta upp dig i kanonen och skjuta upp dig till taket och du hittar yochy där! hehehehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 okej har gjort de nu vad ska man gö där uppe?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 prata med han så får du 100 liv och ett nytt hopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 så man ska hålla på så eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 så man ska hålla på så eller?? När du har pratat med Yoshi en gång kan du inte prata med honom något mer. Det enda du kan göra är att köra samma banor igen, inget speciellt händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 skaffa det på ds, då finns det lite mer å göra lite fler banor, det är skitkul även om man har super mario på 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hahaha123 Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 jag har tagit alla stjärnor men det står att jag tagit 119 stjärnor?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 jag har tagit alla stjärnor men det står att jag tagit 119 stjärnor?? :( jag fick min sista genom att fråga en toad (dom som har en svamp på huvudet) så fick jag min sista stjärna :) Ps fråga alla toads i slottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 skaffa det på ds, då finns det lite mer å göra lite fler banor, det är skitkul även om man har super mario på 64! Synd att det inte finns DS man kan koppla in till TVN och köra med N64 kontroller...Skulle gärna vilja köra Diddy kong racing DS till Tvn när det kmr ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 OM det kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 OM det kommer ut! Mmm...För rare har gått ihop med microsoft...Banjo-Theerie (BANJO-KAZOOIE3) blev aldrig släppt till gamecube 2003 ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg