Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Hej, jag undrar om någon här på fuska spelar Maplestory? Jag kan skriva till lite information om spelet (till dom som inte vet vad det är) en annan gång, just nu orkar jag inte. //medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 bara så du vet du e inte dne första som starta något sån tråd om MS men visst kör jag ibland lv 31 hunter i scania som ehter alexd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Kör på windia lvl 46 fire wizard, heter iPwnYa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Hehe det dyker upp någa trådar om MS titt som tätt verkar det som :P Jag spelar knappt aldrig. det är ju bara kul eftersom man kan hacka på det xP Annars är det alldeles för svårt att levla tycker jag >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 lvl14 magican på bera :P men spelar wow istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Sorry, men jag hittade ingen liknande tråd. Server: Windia Namn: m3dion "Jobb": Warrior Vapen: Sword EDIT: nån av er kanske kan ge mej er msn, så kan vi spela nån gång? Redigerat 6 Oktober 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dogge111 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag har En Warrior lvl 11, En Theif lvl 19, En Mage lvl 17 , En Bow man lvl 15, Kör inteså ofta, Man tröttnar ganska snabbt,men sen börjar man köra igen, hade tänkt Lira det Nu, Ni kan msg mej på Reynisson, den jag kör på nu :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag har En Warrior lvl 11, En Theif lvl 19, En Mage lvl 17 , En Bow man lvl 15, Kör inteså ofta, Man tröttnar ganska snabbt,men sen börjar man köra igen, hade tänkt Lira det Nu, Ni kan msg mej på Reynisson, den jag kör på nu :D:D Det är ju lätt när man vet vilken server du spelar på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Nån som vill gå med i en Guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Nån som vill gå med i en Guild? Ja om det är gratis xPSka starta en ny gubbe på Bera förövrigt. Får se om ja orkar få igång det. Man måste ju starta med så bra stats som möjligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 NEJ! Skapa en gube i Windia istället, så kan vi spela mot varandra.. Jag har en del items som du kan få. ps. msn plz ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 NEJ! Skapa en gube i Windia istället, så kan vi spela mot varandra.. Jag har en del items som du kan få. ps. msn plz ds. (man kan INTE spela mot varandra)har en cleric lvl 40 i bera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.